Navigace:Praha: Freyova-Poděbradská-Hořejší rybník
Praha: Freyova-Poděbradská-Hořejší rybník
Oblast:
Obec:
Délka:
Typ:
Tvar:
Povrch:
Provoz:
Popis:
Nová pražská cyklostezka od Freyovy ulice k Hořejšímu rybníku. Vede po tělese bývalé železniční vlečky - je krásně vidět i na Googlu. Trasa od ulice Freyova vede východním směrem, mírně se odklání od toku Rokytky. Povrch je asfaltový a mimoúrovňově překoná všechny kolmé vozidlové komunikace, především frekventované ulice Freyovu a Ocelářskou, a dále ulici U Elektry, která bude sloužit dopravní obsluze chystaných obytných komplexů, a samozřejmě také ulici Poděbradskou.
Přístup:
Ideální přístup je asi z parkoviště v ulici Nademlejská (50.102011 N,14.529231 E)
Plus:
Minus:
- povrch mohl být lepší, na to kolik ta stezka stála. (V okolí mostů, nemluvě o tom nedodělaném 30m úseku u mostu přes Ocelářskou). Konec stezky je vždy z kopce a bez varovní končí jedničkový povrch)
- dokud nebude nebude dotaženo par detailů, tak i přístup.
Tipy:
Dokud nebude hotový 30m stezky za "super" mostem přes Ocelářskou, aby to člověk mohl projet na bruslích celé z parku mezi ulicemi Ocelářskou a Na Břehu, je trochu nešťastné parkovat ve zmíněných ulicích.
Poznámka:
Škoda, že stezka není protažena (pro brusle) podle Rokytky až k ulici Čuprova - to už by byla slušná projížďka :)
Mapa:
Fotogalerie:
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
—
—
Doporucuju si precist dubnove cislo devitky: http://www.praha9.cz/index.php?id=10 Nejedná se o pochybení stavební firmy, ale o záměr. Vlastník sousedního pozemku plánuje v bývalém areálu ČKD výstavbu a toto místo bude muset být upraveno tak, aby jím mohla projíždět těžká technika. V době stavby, jejíž termín není ještě určen, poslouží k překonání výškového rozdílu na cyklostezce schody. Po dostavbě komplexu
Eliška vybuduje její investor na vlastní náklady tento úsek cyklostezky tak, jak je v současné linii provizoria.
Těch 30 m mezi mostem přes Freyovu a mostem přes Ocelářskou je mi i po přečtení divných. Ono to moc nevadí, protože přejet se to dá, horší je dál po proudu Rokytky z mostu přes Ocelářskou prudký sjezd přes hanebně provedenou dilataci na zámkovou dlažbu. A od Mlékárenské na Sokolovskou už jen šotolina.
Ale zpátky na mosty. Jsou do pravého úhlu, dokonce je tam první zrcadlo pro cyklisty/bruslaře, které jsem kdy viděl. Z Freyovy vedou schody, které jsou taky nedokončené a lidi je obcházejí po svahu. A ze čtvrté strany areál ČKD. Odkud by ta těžká technika měla jezdit? Sem se dá jen po těch schodech, po jednom nebo druhém mostě nebo právě z areálu ČKD, na těch 30 m otočit čelem vzad a zpátky do areálu.
On ten článek je - pokud si ho čtete pozorně - vlastně přiznáním a snahou o soft legalizaci těch 140 MKč mínus 4 MKč a zase plus vyměněné stavební pozemky, a to opravdu vybraně drzou PR manipulací. Po té stránce je článek zajímavý a poučný - aspoň pro otrlé čtenáře.
A když už jsem v tom nadávání: hospoda u Tesly Hloubětín inzerovaná 2 km předem vypadá dobře. Ale na zahrádku s bruslema stěží (sjezd mezi parkující auta přes štěrk na asfaltu, schůdky, šikmá rampa bez zábradlí, dvoje skleněné dveře, skrz lokál, další skleněné dveře). Ostatně s kolem dovnitř taky ne a protože je kolem zahrádky prkenná ohrada, ani na něj nevidíte. Takže pití radši s sebou.
Stezka je překvapivě stinná, plochá (bohužel až na oba konce) a dostatečně široká. Provedení je sice vysloveně odfláknuté, ale to zatím jenom mrzí, ne vadí. Velkou výhodou je, že - asi kvůli špatné dostupnosti - je tam malý provoz.
Díky. To jsem nevěděl, pouze jsem slyšel, že časem to má být doděláno ... Zajímavé čtení - tyhle časopisy městských částí jsou dobrá tlačka :)
Peace a užívejte klouzání ;)